FAQ

FAQ

 

NÁKUP

Musím sa zaregistrovať, aby som mohol nakúpiť?
Nie, registrácia v e-shope je dobrovoľná.
Výhodou registrácie je zrýchlenie objednávkového procesu, informovanosť o novinkách, akciách, výpredajoch a vernostných zľavách.

Ako zistím stav mojej objednávky?
a) Registrovaný zákazník nájde stav svojej objednávky po prihlásení sa do e-shopu, pod záložkou "Môj účet" a následnom rozkliknutím prvej záložky so svojim menom.
b) Neregistrovaný zákazník si môže stav svojej objednávky preveriť mailom na adrese info@redrebel.sk

Ako zistím, že si môžem objednávku vyzdvihnúť?
Akonáhle bude pre Vás tovar pripravený, budeme Vás informovať pomocou e-mailu alebo telefonicky.

Objednávku si nestihnem v dohodnutom termíne vyzdvihnúť, je možné si rezerváciu tovaru predĺžiť?
Áno, rezerváciu objednávky je možné predĺžiť mailom na adrese info@redrebel.sk
 

REKLAMÁCIA

Ako mám zadať reklamáciu?
V prípade, že sa na niektorom z našich produktov prejaví výrobná alebo iná závada (nevylúčená zo zodpovednosti Predávajúceho) je možné tovar reklamovať priamo v sídle Predajcu osobne alebo reklamovaný tovar zaslať na našu adresu. O zaslaní reklamácie nás prosím vopred informujte mailom na adrese info@redrebel.sk, kde nám napíšte Vaše meno, číslo Vašej objednávky / faktúry, typ reklamovaného tovaru, závadu, spôsob dopravy k nám a číslo zásielky.

Kam môžem reklamovaný tovar poslať?
Tovar môžete zaslať na našu predajňu:   RED REBEL, s.r.o., Stará Vajnorská 17, 831 04 Bratislava (s označením "REKLAMÁCIA")

Čo všetko musím doložiť k reklamácii?
K reklamácii je potrebné doložiť: kompletný reklamovaný tovar, kópiu dokladu o kúpe (daňový doklad - FA / bloček s pokladne), popis závady a v prípade, že tovar zasielate na reklamáciu poštou / kuriérom, tak aj adresu kam si želáte vybavenú reklamáciu zaslať.

Ako mám odovzdať tovar na reklamáciu?
Reklamovaný tovar môžete priniesť osobne na našu predajňu alebo poslať ako poistený balík s označením "REKLAMÁCIA".

Ako dlho bude trvať vyriešenie reklamácie?
Reklamácie riešime v čo najkratšom termíne, žiaľ presný termín Vám dopredu nie sme schopní oznámiť.

Ako sa zmení záruka tovaru po reklamácii?
Ak bola reklamácia ukončená opravou, záručná doba sa predlžuje o dobu, ktorú bol tovar v reklamácii.
Ak bola reklamácia ukončená dobropisom, môžete si vybrať nový produkt a dobropis sa započíta s novou faktúrou alebo môžete požiadať o preplatenie dobropisu v prospech Vášho bankového účtu. Lehota na preplatenie dobropisu je zákonom stanovená na 15 dní.